Najnowsze Wpisy

oto didlina Komentarze (1)
26. października 2003 12:32:00
linkologia.pl spis.pl

Lubiecie didle??ja je bardzo lubie,ale nie mam na ich punkcie swira :P.narcia

rosia : :

siema!!! Komentarze (0)
26. października 2003 08:53:00
linkologia.pl spis.pl

zawsze chcialam miec blogaska i teaz juz go mam!!bardz ise  ztego ciesze i bede probowac tu pisac czesto jak i wpadac :D.ale nie wiem czy tak bedzie :(.jestem w I kl. gim. i mam duzo nauki(cale szczescie ze sie szybko u cze i dlugo zapamietuje :D).zobacxzym jak bedzie!!caluski :***

rosia : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

alone | kermitka | amelia | sitodmakrusz3a | blog-nastolatka156 | Mailing